MOVEMANAGERDit digitale overblik over din flytning

MoveManager er en digital flytteplatform, som skaber et overblik over inventar, medarbejdere, reolindhold og IT i forbindelse med flytteprojekter. Uanset om du skal flytte en virksomhed med 8 eller 8.000 medarbejdere, en produktionshal, et hav af laboratorier, et plejehjem, om du er facility manager, arkitekt eller projektleder, som hele tiden har rokader, flytte- og eller indretningsprojekter, så kan MoveManager løfte opgaven.

HVAD KAN MOVEMANAGER?

Inventarstyring som skaber overblik. Indhent data og grundlag for indretning og angiv fremtidig lokation. Hvad med lager, salg, donation eller bortskaffelse? Systemet gør det nemt at få overblikket.

TRYGT OG SIKKERT

Bestil eller print selv labels med vores QR koder og registrer hvad der pakkes ned og hvad der pakkes ud. Et centralt real time rapporterings system som holder dig opdateret på din relocation.

OVERSIGTER OG OVERBLIK

Uddelegér allokering og indhent data samt overblik. Systemet samler selv det hele. Altid opdaterede medarbejderlister som holder sig selv ajour når der flyttes.

INVENTARSTYRING

Uanset om du skal flytte eller ej kan der være kæmpe besparelser at hente, ved at have styr på virksomhedens inventar. Et inventarkatalog i MoveManager kan indeholde alt lige fra AV udstyr, køkkenmateriel til helt traditionelle kontor inven- tardele. Kategorisér din inventarpulje i eksempelvis flytning, salg, upcycling og donation. Mulighederne er mange og besparelserne er store. Du får mulighed for at integrere en cirkulær økonomisk tankegang på en struktureret måde. Beslutningerne bliver klogere og mere bæredygtige.

RAPPORTERING

I MoveManager er det nemt at undersøge hvor mange skriveborde med hævesænke funktion man har stående på 1. sal i bygning 1. Desuden kan systemet fortælle hvilken stand bordene har. Eksportér til et PDF katalog ved tryk på en knap eller vælg en af de printervenlige versioner.

REGISTRERING

MoveManager giver dig værktøjet til at opsamle information omkring din virksomheds inventar. Vi tilbyder markedets hurtigste og mest effektive inventarregistrering uanset om du vælger selv at registrere eller hellere vil overlade det til os.

STANDARDISERING

Hold orden i navngivning og betegnelser og opret dine standarder inden dine kollegaer starter registreringen. Standardbetegnelser vil blive serveret når de starter med at taste, for nem tilføjelse til inventarkataloget.

UDDELEGERING

Fordel arbejdsbyrden ved hjælp af vores invitationsfunktion. Invitér en kollega til at registrere møbler i en bygning, etage eller et bestemt rum. Sæt en deadline hvor invitationen udløber og undgå for sene rettelser eller tilføjelser.

TÆNK CIRKULÆRT – TÆNK GENBRUGSPORTAL
For den ambitiøse organisation, der virkelig ønsker at arbejde strategisk med bæredygtighed og cirkulær tankegang, vil MoveManagers møbellager modul være oplagt.

PROCESSEN ER STRUKTURERET,
BRUGERVENLIG, DIGITAL OG
HAMRENDE EFFEKTIV